Blairss Benim bebeğim 2 ay 11 günlük. 1. Ay kontrolünde kilo ve gelişimi iyi olduğu için kendi uyanmazsa dört saati geçmemek şartıyla uyandırma demişti doktoru. Ben de alarm kuruyordum. 2. Ay kontrolünde bir kilo fazladan aldığı için 8 saat de uyanmasa uyandırma bu çocuğu dedi, hem gaz ve reflü sıkıntısı olmadan rahat uyusun diye, hem de kilo alımı önde diye. Ben artık gece bir defa besliyorum. Dün akşam 9’da besledim, 10 gibi uyudu 3’de tekrar besledim.Sonra uykuya devam etti, Gerçekten öyle rahat uyuyor ki sık uyandırmayınca, çünkü gaz ve reflü sorunu var. Sabah da 7 civari uyandı. Gündüz pek üç saati bulmuyor, 2 saatten önce asla besleme demişti 1. Ayda doktoru. Emziriyorum, sağdığım süt veriyorum ama benim sütüm az, yoğunluk mama ile besleniyor. Gündüz uykusu çok az ama, 2 haftadır toplam da gün içi uykusu 2 saat anca oluyor.