1_prensesannesiii Buuseg evet arceliktende etrafındaki insanlar memnun ama fiyatlar uçmuş malesef bide destekcimiz olmayıp herşeyi kendimiz yapmaya çalıştığımız için alamıyorum
1_prensesannesiii Onldk aynen öyle olmuş bende araştırdım da suanlik ikinci el herhangi bi Ocak alacagiz 4 ay sonra taksitleri bitiyor o zaman iyisini almaya karar verdik evimi yeni ayırıyorum da biraz borclandik
gocebebirbayan 1_prensesannesiii hayırlısı canım. Umarım beğendiğin bir tane alırsın. Ortam çok kötü Herşey çok pahalı
1_prensesannesiii gocebebirbayan amin canım ama ikinci el idarelik birşeyde karar kıldık bır kaç ay sonra taksitletimiz bitince iyisini almaya karar verdik
Edanrkeles 1_prensesannesiii ben kumtel aldım eşim asker tayinciyşz diye sürekli çok iyi birşey almadım ama çok memnunun
1_prensesannesiii Edanrkeles evet şuan en uygunu Kumtel bende öyle düşünmüştüm ama hesap yaptık şuan 7 bin maaş alıyor 5 bin taksit oduyor onuda alırsak elimize 1 bin filan kalacak onunlada gecinemyiz vazgeçtik bı süreliğine canm
Onldk 1_prensesannesiii anlıyorum bizde evin içini yeniliyoruz bize de kayınpederim alıyor yoksa bizde alamazdık
1_prensesannesiii Onldk benim kayınpeder beraber oturalım en son evini alır herşeyini yaptırırız demişti ama sadece salon halimi aldı gerisini hep eşim aldı oda çok bunaldı haliyle
sarilokumumm 1_prensesannesiii esty gri cam ankastre set kullanıyorum çok memnunum özellikle fırınından