Kumtel aldım daha yeni fririnindan memnun kaldım teknkorkum fırıncı gayet de güzel pişirdi 4400 e almıştım bir ay önce ama öyle turbo vs özellikleri yok sadece alt üst pisirmesi var ocağı ve aspiratör çekişi güzel butceninz pahalı için uygun değilse düşünebilirsiniz beyazını aldım şık duruyor 😊