Birminikannesiyim Aybukem17 yani baya düşüyor ben 5 bine kelepçe almıştım 4 sene önce satınca 4 e gitti çok üzüldüm çünkü bilmiyordum 14 ayar olduğunu ben 22 almak için gittim adam da ayar söylemedi bende söylememistim 1000 TL gitmişti 1 gunde
Kubrarr33 Aybukem17 Gramı bın lıraya gelmıs 22 ayarın fıyatı o zaten ya 22 ayar yada kandırıldınız satarken onu en fazla 8 bıne falan satarsınız bu aralar satarsanız cunku 14 ayarın gramı 600 falan oda alırken satarken daha dusuk