Aybukem17 Kızlar ben cumartesi günü 14 ayar kelepçe aldım. 14.500 gram 14 bin verdim bilezik takmayı sevmediğim için bundan aldım bilen bı hesaplayabilir mi satmak istesem ne kadar zarar olur
Fatmannny Aybukem17 14 ayar 14.5 gram kelepçeye mi o fiyatı verdiniz 10.35 gram 22 ayar kelepçeyi 10600 almıştım daha yeni bir yanlışlık var bence
muhendisanne1 Aybukem17 işçilik olduğu İçin o kadar yüksek fiyattan almışsınız ama takmak istemiyorsanız ve zarar etmek istemiyorsanız aldığınız yere götürün ve değiştirmek istiyorum diyip rica edin mi22 ayar bişeyle değiştirin en azından zararı minimize etmiş olursunuz .
sarmaliklahana Aybukem17 bilemiyorum ki tatlım ama 22 ayar falan olsa daha yüksekten bozdurdun. Saf altın 24 ayar oluyor 2 ser olarak düşüyor düşün sen 14 ayar almışsın 🙄 14 ayar hediyelik oluyor genelde bizim burda öyle satılıyor yani.
arastirananneeeeeeee Aybukem17 evet model işleme olduğunda işçilik parası alıyorlar fiyat farkediyor bozdururken işçilik modelli oluşu ayırt etmeden bozuyorlar o yüzden zarar çok oluyor malesef
Mmeelliikkeee Aybukem17 yarısı işçilik parası alıyor 22 ayar gramına satıyorlar resmen.. geri satarken de yarı yarıya gibi düşünün .. yani yatırımlık pek tavsiye edilmez takacaksanız çok beğendiyseniz olabilir tabi.. ama bi daha bakarsanız 22 ayar da yapıyorlar çoğu modeli o şekilde değerlendirin derim