Biz de sarılıktan 2 gece hastanede yattık. 23 ti değeri. Normalde anne sütü verin, mama vermeyin diyorlar fakat hastaneye yatınca ne veriyorlar tahmin edin.. tabi ki mama :) siz sütünüzü sağın sağabildiğiniz kadar, meme reddiniz yoksa Philips avent antikolik biberon var yavaş akışlı. Onunla verin. Bir de ilk bir hafta günde sadece 30 ml olacak şekilde mama desteği verirseniz kan şekeri düşmemiş olur. Sadece bir tavsiye tabi, yapıp yapmamak size kalmış :) bir de bebek 15 gün olduktan sonra zaten sarılık falan sıkıntı olmuyor. Hazır yeni doğum yapmışsınız mutlaka uyku eğitimiyle ilgili bilgi edinin. Bebekleri uyutmak güç olabiliyor 🙏🏼