BalkizimBaloglum2 Kizlar bebeğim 3 günlük sarilik sınırda çıktı doktor saat başı 20 dk emzir diyor emziriyorum ama 10 dakikada doyup birakiyor ve bidaha almak istemiyor uyandiramiyorum da neyapabilirim ya ilerlememesi icin bu arada kakasini vs gayet yapiyor kilo kaybida olmamis doymasa kilo kaybi olmazmiydi arada mamada veriyorum istemiyor çıkarıyor neyapmam lazim bilenler cevaplarsa cok sevinirim
Kleopatraaaa___ BalkizimBaloglum2 Canım bizimde sarılık sınırdaydı sen pekmez şerbeti iç bol bol.. Pekmezi bardağa koyup su koy üzerine biraz yoğun olsun kıvamı iç o sarılık için çok iyi oluyor ben öyle yaptım şükür ilerlemedi.
Sevdapl BalkizimBaloglum2 iki aylığız daha hiç 20 dakika emmedi bizimki. Siz saat başı emzirmeye çalışın sadece. Uyanmazsa nemli bezle elini yüzünü silin, altını açın uyanıyor.
ayseealyaa BalkizimBaloglum2 bızımde sınırdaydı yarım saatte bır kaldırıyordum asla uyanmıyordu ayaklarını gıdıklıyorum ıs eyaramayınca az vuruyordum ayaklarına aglatıyordum oyle uyandırıyordum bazen sagıp verıyordum bıberona uyunca bıberınla ıcıyorlar cnku cok sukur hemen dustu bırde cay bıskuvı felan yap sureklı ben bebe bıskuvı sı felan yedım bol bol cayıda sekerlı ıctım cok sukur dustu ınsallah cabucak geced
Ysmndmrl BalkizimBaloglum2 benim kızımıda sınırdaydı saat başı değilde her 2 saat arayla emzirdim uyandırmak çok zor oluyor altını açıp ıslak mendille siliyordum o zaman uyanıyordu ayaklarını da gıdıkladım ama işe yaramadı ıslak mendile de buldum çareyi. Kontrollerde kilo alını iyi olduğu için mama vermedik zaten almamıştı merak etmeyin düzeliyor
Haffuse Kesinlikle doktorunun dedigi gibi yap… Uyandir, emmiyorsa sag sutunu siringa ve kasikla takviye yap… Ben vok zoramanlar yasamistim kizimla… Allah sabir ve kolaylik versin… Zor ama geciyor ya🥰 hemen hemen her bebis yasiyor…
BalkizimBaloglum2 Damla29 sagolun ben tam bilmiyorum eşim gitti sonuçları almaya sınırda demiş doktor
Melekmelike- Çok geçmiş olsun, bende bebeğimde yaşadım ve 2ay kadar sürdü. Sebebi aramızdaki kan grubu uyuşmazlığı çıktı. Uyanmadığında altını açın, ayaklarını, kollarını yıkayabilirsiniz bizde işe yarıyordu. Umarım hemen atlatırsınız.
Damla29 BalkizimBaloglum2 kimi doktora göre 16 da sınır 18de ondan sordum oğlum 14.3 dü sarılıkda mama başlamıştık öle geçti umarım geçer