dilekmadan Ben sağlık bakanlığında görevliyim. Pandemide bizim yıllık izin, rapor durumları sıkıntılıydı. Sağlık bakanlığında çalışıyorum dediğimde heyet veremem zaten rapor vermek bile sorun oluyor size dedi doktor. Başka yerlerde araştırdığımda da hangi bakanlık diye soruyorlar, sağlık dediğimde yok veremem cevabı aldım hep