dilekmadan Benim doğum iznim haftaya bitiyor. Bebeğim 2 aylık henüz. Sonrasında ne yaptınız çalışan anneler. Bebeğimi bırakmak istemiyorum.
kilaflar dilekmadan Ben çalıştım çalışıyorum 15 ağustostan beri. Durumunuz varsa çalışmayın. Ama mecbur iseniz yapacak birşey yok. Ama başlangıçta zor geliyor gerçi hala zor
tarcinnn dilekmadan ücretsiz izin kullanıyorum 3 ay. Aralık ortasında bebeğim 5,5 aylıkken yarım gün olarak başlayacağım. Sadece 2 gün tam gibi..9-3 onlar da
Twinmoom dilekmadan eve ya bende kasımda başlayacağım ama çok zor geliyor ne yaparım diye 😕 heyet raporu falan almak istiyorum ama veren doktor bulabilir miyim bilmem 😞
Eylulunannesi55 tarcinnn ne güzel benim belirsiz ne zaman baslayacagım buyuk ihtimal 2 aylık olunca. Sabah 10 aksam 10 düşünmesi bile piskolojik yoruyor
defnemommm slnkrglu kesinlikle o yüzden rapor aramayıp başlayacağım 🤷🏻♀️ Devlet memuruna rapor haram sanki anlamıyorum …..
Kiraz_8 Kamuda öğretmenim benim de bebeğim üç aylıktı heyet raporu alırsam ücretsiz izne biraz geç ayrılırım dedim ama kimse vermedi ücretsiz izne ayrıldım 15 tatile kadar durumunuz varsa siz bakın bebeğiniz çok küçük daha
Nereleregidem dilekmadan dogurana kadar çalıştım bebe de zorunlu rapor başladıktan bir hafta sonra doğdu. Raporum bittiğinde 3.5 aylıktı. Şimdi süt izninin hepsini toplu kullanıyorum. Bittiğinde 5 aylık olacak. Kullanırsam 44 gün iznim var etti altı aylık 😆 hala küçük ama
pofudukyanak Baakpnr- merhaba ben de kamuda öğretmenim. Bugün kendi kadın doğum doktorum 45 günlük bir heyet verecek. Bu bitince aynı doktor tekrar bir heyet daha verebiliyor mu biliyor musunuz?
Muniii dilekmadan Valla ben bugün itibari ile iki yıllık ücretsiz izne çıktım Antalyada yaşıyorduk devlet memuruyum eşimin tayini nedeni ile Diyarbakıra geldik mecburen izne ayrıldım burada üç aylık bebeği bırakabileceğim hiçbir yer yok kimseyi tanımıyoruz ailelerimizde gelekxmiyor eğer durumunuz varsa ücretsiz izne ayrılın derim
Mineoguz Özelden 1 ay heyet raporu aldım bin tl ye 1 ayda yıllık izniöi kullandım 5 aylıkkrn başladm hemşireyim ama çok zor brakıp gitmek
Esra_Deva dilekmadan çalışma zorunluluğunuz varsa mecbur alılıyorsunuz. İş ortamı anneye de iyi geliyor bence. Benim birikmiş yıllık izinlerim vardı. Cuma ve cumartesi günleri yıllık izin kullanarak haftanın 4 günü çalışıyorum.
balyanak53 dilekmadan ben dogum iznim sonunda hemen yıllık iznimi kullandım. Ardından da 45 gün rapor aldım. Sonra da 3 ay ücretsiz izin aldım kızım 8.5 aylıkken işe döndüm
kirmizibasliklikiz_ dilekmadan ucretsiz izne ayrildim bu 2. Yilim olacak seneye baslayacagim. Cocuklar 2.5 yasinda olacak krese verecegim
slnkrglu kirmizibasliklikiz_ 2,5 yaşında kreş alıyorlar mı? 3 yaş ve üzeri kabul ediliyor diye biliyorum
Gizm kirmizibasliklikiz_ merhaba özel sektör içinde geçerlimi acaba şuan bende 6 aylık ücretsiz izindeyim bu ay sonu bitecek başlamam gerekiyor uzatma hakkım varmı biliyormusunuz