Esmanurr54 Aayse32 canım merhaba acaba gittin mi naptınız çünkü bende yarın gitmeyi düşünüyordum ne yapsam
Aayse32 Esmanurr54 malesef canım biz tayin sebebiyle il dışındaydık iki aydır bu ay sonu döneceğim Isparta’ya o zaman gideceğim. Çatlak için mi gitmeyi düşünüyordunu gittiniz mi ?
Esmanurr54 Aayse32 yok canım bi kaç yorum daha okudum senim gibi o yüzden şimdilik bekliyim dedim ama çok istiyordum herşey hazırdı açıkçası
Aayse32 Esmanurr54 biraz bekle canım farklı işlemleri araştıracağım bende tamamen geçmesin izafen beklemiyorum ama en azından görüntüsü biraz düzelse o bile yeter
Aprensess Meyroooo halamin guzellik merkezi var ucretsiz yaptiriyorum cohazlari da gayet iyi ama catlak sadece kuculuyor tamamen gecmiyor bilginize
Meyroooo Aprensess yaa çok teşekkür ederim incelse bile yeter baya büyük çünkü cihazın adı ne hangi sehirdesiniz
Alissam Merveorhanoglu ben 4 seans gittim 1 cm incelmedim shop olduğunu düşünüyorum bende o fotoğraflara kanıp gittim