Tubaali ay yok acayip acılı bi işlem ve hiç bi fark olmaması cok üzdü ama işletme sahibi cok tatlı bi bayan sizi memnuniyetsiz ayırmak istemeyiz ekim ayında tedavi bitince gelin tekrar kontrol edelim dediler tekrar bi göstereceğim ay sonu artık ne derler bilmiyorum bebeğim 8 aylıkken yaptırdım 2 ay önce daha çatlaklarım beyazlaşmamıştı bide cok çabuk düzelir falan dediler ama hiç bişey olmadı