Beray33 beni yanlış anlama canım ama bu konuları iyice araştırmanı tavsiye ederim doğum kilosundan değil düştüğü kilodan hesaplarsam bayağı kilo almış bez sayısı iyi kilo alımı iyiken kendi başına mama vermeni tavsşye etmiyorum aynı yollardan çok yakın zamanda geçtim sütüm geç geldiği için mama başlayıp şuanda 5 buvuk aylık olan kızıma hala mama veriyorum ve bu süre zarfında hep meme reddi ile uğraştım hala uğraşıyorum ozmnlae sağdığım süt 100 cc lere yakın çıkıyorken şuanda 30 larda fln cıkıyor ama eskisine nazaran daha cok emzirmeye başladım ve biliyorum inanıyorum kii emdiğinde dhaa çok sütüm geliyor ama ben artık mama vermeye alıştığım için vermek durumunda kalıyorum ve kızım biberonada okdr çok alışıkki beni emerken çok etkin emmiyor bazen ama orada uyuyor bazen biraz bile ceksin diye dakikalarca tutuyorum bebeğin böyle emerken biberon kullanma hatta mamadaa kendinee inan bebeğine inan ten teması yapın oyle emzir saatte bir emmeside cok normal 3 aya kadar orada uyumak isteyebilir bırak uyusun ona alışır kucağa alışır deme sakın diyenleri dinleme bugünler geri gelmicek ve emzirmek o kadar eşssiz bi duygu ki bunu kaybetmee 🥰