Beray33 bu şekilde kuzenim bebeğini reflü yaptı kendi elleri ile. Hayır doymuyor dedi verdi mamayı ve çocuk devamlı kusmaktan reflü teşhisi kondu. Bebeğin emmesi ile hiçbir sağım makinesi,pompa bir değil asla bebek direk süt kanallarini uyararak süt akışı saglamasina sebep oluyor pompa böyle değil. Bebekte huzursuzluk yoksa,açlık belirtisi yoksa,iki üç saatte bir bir yumurta ağırlığında ciş yapıyorsa bu bebek doyuyor demektir. Kakasını 10 güne kadar yapmasada problem değil. Neden eliniz hemen mamaya gitti ki ? Kilo alımı da gayet iyiyken. Meme reddine sebep olur bu sefer emmiyor diye post açarsınız. Mamayı bırakın ve sadece emzirmeye odaklanin 😌