O doktoru acileeeen değiştir lütfen benimde bebeğim öyleydi 2 aylıkken 4 aylık bebek kilosundaydı ama doktorumuz emziriyorsan sıkıntı yok demişti bende obeziteden ziyade diyabet riskinden dolayı kafama takılmıştı,sadece ek gıdaya geçtikten sonra pirinç unu, irmik vs bu tarz şeyler verme demişlerdi