Irmakprensesinannesi
Anladım. Herkes anne sütü obez yapmaz demiş hemen doktoru değiştirin diyen olmuş mesela süt ile kg alımı değil ki hormonel sorun bile olabilir tabi sağlıklı olsunlar ama önlem almak önemli. Birde doğum kgsuna göre değişir mesela 4,5kg doğan bebek için normaldir ama 2,5 kg doğan bebek için araştırılmasi gereken bir durumdur tabi araştırilir normal görülür ammenne ha bir boy meselesi de var işin içinde.
Mesela benim yeğenlerim da tiroid var ve ne kadar yese icselerde zayıf ve kısalar ilaçlarının dozlarini arttırdı doktorları biri toparlandığı diğeri için genetiğe test verildi. Ama çoğu kişi hormonlardan kaynaklı zayıflık, yada kiloluk olacağını bilmiyor.