Elisaminel bebegimhosgeldin evet ilk gün geldi kızımı yoğun bakıma aldılar hemen 2 yattı çıktı sarılık çok yükseldi bu seferde onun için hastanede yattık çıktık kontroller falan derken duş olayına çok dikkat edemedim o arada kaptı