ejderyaaa 2.Bebeği düşünüyoruz ama ben aşırı korkuyorm ilk doğum sezeryanlaydı ve çok zor bir süreçti şimdi yine aynı şeyleri yaşamak beni çok korkutuyor 2.si de ilk kadar zor olur mu acaba tecrübeli anneler lütfen bi aydınlatın
Annebalisi ejderyaaa Bana herkes ikinci çok zor diyip korkuttu. Ama ilkinden çok daha kolaydı hemen ayaklandım bol bol yürüyüp hareket edin 2 güne ayaklanırsınız😊
OptimusPrime ejderyaaa 2. Sezaryen çok kolaydı. İlkinde olan ağrılarım olmadı. Hemen ayaklandım iki çocuğa tek başıma baktım yardımsız kimse yoktu yanmda. Gerçekten çok rahattı. 😂
ard_ary_1308 ejderyaaa emin ol 2.si birinciden çok daha kolay Allah o gücü sonuna kadar veriyor çünkü size bakan 1 çocuğunuz daha olmuş oluyor hastaneden geldiğimde kalktım yemeğimi yaptım 😁 ne kadar hızlı toparlarsan o kadar iyi geliyor insana şimdiden hayırlı olsun bebişiniz sağlıkla büyüsün 🌸🌸
mysa2 ejderyaaa ilk sezaryanımda kolay geçmişti 3. Gün ayaktaydım ama 2. Gercekren daha kolay geçti şükür suana kadar hiç sorun yasamadım dikiş yerlerimi bile hissediyorum uyuşukluk yok ilkinde 1 sene nerdeyse hissetmemiştim
Dyg1dyg Ben ıkız ölü dogum yaptım sezeryanla alındı sadece bebeklerımın uzuntusu vardı onun harıcınde aasla zorlanmadım. 6ay sonra gebe kaldım sukur oglumu kucagıma aldım ondada hıc bır sıkıntı yasamadım. Bunye meselesı sanırım. Ins hıc bırsey olmaz.
ejderyaaa Annebalisi bende bol bol yürümüştüm ama ağrıdan aglayarak ağrılar geçmemişti şimdi diyorum 2 tane çocukla sezeryan korkuyorum açıkçası
Dyg1dyg cileklisakiz ıkı amaliyat gecırdım. İkiz ölü dogum yaptım yazdım sanırım yanlıs okudunuz 😊 ikizlerde genel oldum cünkü gormeye cesaretım yoktuu😔 dıgeri spinal oldu
Annebalisi ejderyaaa İlki benimde öyleydi bende 1 haftalıkken dikişlerimin acısından ağlamıştım. Ama ikincide hiç öyle olmadı eve geldim büyük oğlum kucağımdan inmiyordu ona rağmen gayet iyiydim Allah yardım ediyor,içinizi ferah tutun iyi düşünelim iyi olsun😊
Elisaminel Canım enfeksiyon kaptırmadığın sürece ilkinden farkı olmaz ama enfeksiyona çok dikkat et 2 buçuk ay önce doğum yaptım enfeksiyon kaptırdım hala uğraşıyorum geçmedi çok sıkıntı oldu ilkinde hiç böyle bir şey olmamıştı
OptimusPrime ejderyaaa korkmayın ya ilki gerçekten zordu çok ağrım oldu ağladım falan ama ikincide daha hastanede ayaklandım hiç oturup yatmadım 1 gün kaldım hatta ikinci gün çıktım. 😂
bebegimhosgeldin ejderyaaa sürecinix nasıldı sezaryenin 3. Gunundeyim perişan haldeyim her anlamda ve hersey üst üste geldi siz nasl atlattnz