Baharyagmurux MucizemAsyam 2 farkli ates dusurucu kullaniyoruz suan eger gecmezse yarin tekrar goturecegim ama zaten enfeksiyon varsada antibiyotik verecekti bu aksam zaten basladik antibiyotik
MucizemAsyam Asel_Kusum4443 benim kızımın da 3 gün düşmedi ateşi fitil verdiler acilde hemen düştü. Tabi kanda da enfeksiyon çıktı. 8 gün antibiyotik kullandık
Asel_Kusum4443 MucizemAsyam Ben de düşmez diye elimin altında dursun diye aldım evde var fitil ama şükür kontrol altına alınca kullanmadık daha bizimkisi 2 ay aşılarından dolayı olmuştu ateş
Baharyagmurux MucizemAsyam biz dün misafirlikteydik dus alip goturmustum ordada klima acikti ben soguk aldigini düşündüm daha cok ama ateşi cok inatci eger yarinda devam ederse gidip kanina baktiracagim
MucizemAsyam Baharyagmurux rabbim şifalar versin yavrunuzu inşallah iyileşir hemen ateşi dusuversin. Çok zor bir anne için insanın gözüne uyku girmiyor. Rabbim yardimcinız olsun
Baharyagmurux MucizemAsyam evet birde bende hastayim ama kendimi unuttum cocugum iyi olsun diye basinda bekliyorum 😔
Azra262022 Benim kızımda 3,5 yaşında sürekli ateşi çıkıyı tam bitşyor diyorım bidaha başlıyor kreşe başlaşından beri böyle😨
Baharyagmurux DemirAlaz yok denemedim sabah 37 lere düştü ateşi cok sükür simdide 37 bucuklarda tekrar icirdim ilaclarini insallah faydasini goruruz 🙏