2 yasındaki oglum dün gece ateslendi evdeki ates dusurucuden icirdim gece etki etti ama sabah tekrar cikinca acile gittik bogazlarina bakti sirtini dinledi temiz dedi evdeki ates dusurucuyu 4 saat arayla kullan dedi soguk uygula dedi eve geldik aksama kadar atesi 38 bucuklardan düşmedi aksam tekrar acile goturdum serum verildi antibiyotik surup verdi gelip hemen hazirlayip icirdim ama ne serumun ne verilen antibiyotigin faydasi olmadi atesi 38 38.5 arasi hep dus aldirdim vucuduna ilik bezler koyuyorum ama fayda yok ne yapacagim şastım sunu yap iyi gelir diyebileceginiz birsey varmi acaba 😔