MinnakvLiva Samsungtan da sıtkım sıyrıldı valla. En iyi modeli alırdım 2 sene sonra çatır çatır kasardı. 4 seneden sonra babama kopya bile çekemiyorum diye ağlanırdım. Şimdi nasıldır bilmiyorum, 8 senedir Samsung kullanmadım. Hangi modelini önerirsiniz bir sordurayım onu da çarşıda