Rabiaelf Bir zamanlar mamayı havada kapan çocuğun bu hale gelmesi çok canımı sıkıyor.
Evet verir vermez içerdi acaba diyorum o zamanlar 3-4 saat bekliyordum çok mu acıkıp içiyordu doktora gittiğimde o ay 400 gr almıştı azdı sonra 2,5-3 saati geçirmeden içirmeye başladım kilo alması için..geceleri Ancak 4 saate kadar bekliyor gündüzleri daha sık beslemeye çalışıyorum çocuk ondanda mı bıktı anlamadım ama normalde 3 Aylık hatta 2 aylık bir bebek rahat 120 ml tüketebilirken biz hala 90 veriyoruz o yüzden de sık aralıklarla vermeye çalışıyorum ilk ay aptamil kullandık içeriği temiz değildi golden goat keçi sütlü mamaya geçtik ama aptamile devam etseydim hızlı kilo alır ve şişerdi eminim çünkü aptamil çok yağlı ve şekerli..ama golden goat içeriği temiz bir mama ve anne sütüne en yakın mamalardan biri olarak geçiyor gelişimine katkı sağlıyor