Biz3kisiyiz_ sizinki ne dedi
Biz3kisiyiz_ bende elini emiyor hatta bazen 2 elini sokmaya falan çalışıyor aç mı diye düşünüyorum
Kızımda 3 aylık parmaklarını ağzına sokuyor emiyor bide öğürüyor sürekli çekiyorum yine emiyor ama sütünü içmek istemiyor ellerini keşfediyor o yüzden sanırım 🙂. Açlıktan olsa içerdi zor beslenir oldu aşıdan sonra iştah da gitti ama uyku düzeni iyi açlıktan ağlamıyor ama uyku gelince ağlıyor