Balim61 ya şöyle diyetisyene gidiyorum ama listemde sabah 1 dilim esmer ekmek var onun harici hiç ekmeğim yok. Kahvaltı normal herşey var. Sonrasında da öğünlerde meyve. Akşam yemeğinde de ekmeksiz köfte tavuk sebze yemeği çorba vs. var kısaca özetlemeye çalıştım ama. Bu soda yoğurtu ben kendim internette gördüm denemek istedim daha yeni başladım zaten. Göbek gidiyor ama sıkılaşmıyor ya o görüntü 12 kilo verdim ama hala düzelmedi iyice zayıflayınca gider inşallah diye dua ediyorum. Spor yapmak gerekiyor da benim göt kalkmıyor 🤣 bu arada hiç abur cubur yok tatlı yok kola yok insan zaten bunları kesse zayıflar bence