Kizlar selm.21 aylık bi bebegim var doğum kilom aslinda fazla kalmamisti sadce az bisey alt karinda göbek kalmisti ama ben üstüne ramazan ayinda kilo aldim ve gobek haliyle dahada belirginleşti yani doğumdan sonraki halime gore suan dha kiloluyum.Özellikle göbeğim gitsin istiyorum hatta sadece göbeğim gitse yeter tek tahatsiz eden yer orasi zaten.70 kilo olmuşum.yapip uyguladignz zayıflama kürü veya diyet varmi boyle yaptim zayifladim sonucu iyi dediginz?