O kadar normal ki. Bugünler geçecek ve bir kaç ay sonra sen de burda bunalmış bir lohusa anneye moral vereceksin tıpkı benim gibi 😍 Tek tavsiyem kendi kendini sesli bir şekilde telkin et. “Ben güçlüyüm herkes yapabiliyor ben de yaparım.” Rabbim anneliği içimize bir mucize gibi nakşetmiş. Senin neyin eksik güzel anne. Öyle güzel altından kalkarsın ki. Bana da annem demişti bu çocuğa bakamayacaksın galiba diye. Bak bir yaşına geldi. Geçenlerde de çok iyi bakıyorsun helal olsun dedi 😃
Bebişş uyuduğunda kendine şöyle bir çikolata al açık çay koy bir de aç telefondan seni güldüren şeyler. Lohusalık bunalımının seni içine çekmesine izin verme. Hayatın mahvolmuş gibi gelecek ama asla asla öyle bir şey olmuyor. Öyle olsa insanlar ikinci çocuğu yapar mı?😍