sabirsizbebek15 mamayı gece vermemeni tavsiye ederim, çünkü gece üretilen süt bebeğin büyümesi için çok faydalı, sütünün az olduğunu hissediyorsan ki bunu anne olarak hissediyorsun kim ne derse desin, artırmak için yapabileceklerin var. Öncelik Zaten usanmadan emzirmek, ve sağmak! Ayrıca bnm uygulayıp fayda bulduğum şeyler var dilersen sana ayrıntılı yazarım. Mama verebilirsin ama biberon dışında alternatif yöntemlerle ver derim ben..