Başhekimlik onayı falan demişler ama onunla alakalı bir durum değil ki bu. Kurumunuza dilekçe verip ayrılıyorsunuz. Bozupp tekrar ayrılabilirsiniz sıkıntı olmaz. Sadece izin bitiş tarihiniz değişmez. Kullansanız da kullanmasanız da bebeklerimiz 27 aylıkken ücretsiz izin hakkımız bitiyor.