CanannnD Üzgünüm ama yazdıklarınızın hiç birine katılmıyorum 🙏 her bebek tabiki farklıdır. Fakat gece beslenmesi konusunda her bebek aynıdır. Hiç araştırınız mi ? Gece beslenmesinin bebeklere zararını. Ben Zaten belirtiyorum. Önemli bir sağlık sorunu yoksa. 6. Aydan sonra gece beslenmesine gerek yok. Siz sabah akşam sıvı alsanız vücudunuz, mideniz ne hâle gelir? Bebekler de aynı. Siz olaya çok duygusal bakıyor sunuz. Gece beslenmesini kesmek bebeği terk etmek değil…