Deletedmom200 ben verdim 8 aylikken vermeye basladim ben hamileyken oğlum acayip limon aşerdirdi bana ve 7 aylikken eline limon verdiğimde seve seve emziğini gordum sonra bamya yemegi vermeyi o sekilde dusundum bildiğimiz şekilde yaptığım bamya yemeğinin salçasını bebek salcaasiyla yaptim sadece limonu ekşisi herseyi ayni bizim yediğimiz gibi zaten ve bi tık blendirdan geçirdim hafif puturluydu güp güp severek yiyor suanda 9 aylik oğlum veriyorum düzenli olarak.