-_-hUysUzvetatlikadin göz numaranız düşmez en fazla sabit kalır. Ben 3.5 derece miyopum 17 senedir aktif gözlük kullanıyorum oğlum 1 ay önce gözlüğümü kırdı yenisini almaya gittiğimde hâlâ 3.5 derece miyop olduğumu öğrendim yani artık durmuş ama yeni gözlüğüm geldiğinde öncesinden de net görüyordum 😃