Hanımlar önceden gözlük kullanıyordum ve taktığım zaman sanki hiç bir fark yok gibiydi. Şimdi aynı gözlüğü taktım (üç dört senedir kullanmıyorum) taktığımda müthiş derece iyi gördüm. Şimdi ben şuan şunu anlamadım acaba benim göz numaram düştüğü için mi gözlük fark etti yoksa yükseldiği için mi ? Ona göre doktora gideceğim