gurbettebiana_98 ben alalı yaklasik 3 ay oldu haritalamasinda Bi sıkıntı yaşamadım temizligindende gayet memnunum hemen hemen hergun çalıştırıyorum bazen almadığı ufak kırıntılar oluyor ama çekim gücü mükemmel diyemeyeceğim. Ama dediğim gibi ben memnunum çok titiz biri olmadığım için işimi fazlasıyla görüyor. Şarjı da benim evim 2+1 ve tüm evi normal moda supurunce şarjı %50 ye falan iniyor. Ama güçlü modda şarjı bitiyor temizlik bitmeden. Yani güçlü modda çalışırsa daha fazla şarj yiyor. Tamiratini da tam bilmiyorum ama muhtemelen busey olursa aldığım yeri arayıp o şekilde çözerim diye düşünüyorum. Ben trendyol üzerinden almistim. Yani şöyle söyleyeyim kısaca siz çok titiz biriyseniz yaptığı temizliği begenmeyebilirsiniz ama çok titiz olmayan kişiler için mesela benim gibi çok çok iyi. Umarım yardımcı olmuşumdur :)