Byz2019 Kuzeymiram 6 aylık kızıma geçen hafta kullandım sabah öğle akşam bi çay kaşığı doktor öyle verdi
Ddddddd01 Kuzeymiram bende şimdi çocuklarıma kullanıyorum biri 5 biri 3 yaşında Yarım ölçek veriyorum bence siz yarimdan daha az verin bebeğiniz küçük çünkü
Duygu26 Sabah öğlen ve akşam bir çay kaşığı ver istersen bebeğim on aylık bir çay kaşığı vermemi söyledi doktorumuz çok iyi bir şurup onun sayesinde burun akıntısı ve öksürük kalmadı şükür
Mehtaparel Kuzeymiram yarından biraz fazla zaten 2 gün düzenli kullanınca hemen etkisini gösteriyor bu arada bebeğim 28 aylık ama biz hala bu ilacı tek kullanıyoruz
yookkdahaneler Kuzeymiram evet cnm aynısı günde 1 ölçek veriyorum ama hastalığın durumuna göre değişebilir cnm bizimki hafif soğuk algınlığı
thebeautyqueen Kuzeymiram Günde 3 defa bir tatlı kaşığı veriyordum canım. Zaten iyi olmaya başladığında kesiyordum hemen.