Kuzeymiram Doktor yazmis ama intarnette 2 ays alti kullanilmiyor yaziyor kullanan varmi ne icin kullanmistiniz
Kuzeymiram Kuzeymiram hastane uzak oldugu icin tekrar sorma sansim yok o yuzden bilgide vermedi napqcagimi sasirdim kafam karisik , eczaneyede nezmn birsey sorsak doktor dediyse kullanin diyorlar ama doktor yazarken bunu bunu sunun icin yaziyorum demiyorki
thebeautyqueen Kuzeymiram Ben de kızım her soğuk aldığında kullanıyorum. İlk 10 aylıkken vermişti 3 günden fazla kullanma demişti doktorumuz.
Mehtaparel Kuzeymiram bizde kullandık 8 aylıkken ve artık sürekli onu kullanıyorum hemen iyileştirir evimde asla eksik olmaz o ilaç sayesinde doktora gitmiyorum zararlı degil
Kuzeymiram thebeautyqueen ayy bak 3 gun oldugunuda bilmiyordum iyiki soyledin cnm ya peki bir ölcekmi veriyordun ve gunde ücdefami
Mehtaparel Kuzeymiram yarından biraz fazla zaten 2 gün düzenli kullanınca hemen etkisini gösteriyor bu arada bebeğim 28 aylık ama biz hala bu ilacı tek kullanıyoruz
thebeautyqueen Kuzeymiram Günde 3 defa bir tatlı kaşığı veriyordum canım. Zaten iyi olmaya başladığında kesiyordum hemen.
Duyulurum Kuzeymiram 2 yaş altına da kullanılıyor ama 2 yaş üstüne tam doz veriliyorsa 2 yaş altına daha az veriliyor mesela benim oğlum da 1 buçuk yaşında falan kullanmıştı 1,5 ml sadece vermiştim yani yarım ölçeğin yarısı. Geçmiş olsun
Kuzeymiram Duyulurum bizim ilacin ustunde gunde 3 defa bir olcek yaziyor yani bebege verilceginimi unuttular naptilar ilactan bayacaklar heralde ya 🤦 oglum iki gun sonra bir yasina gircek nekadar vermem gerekiyor ölcegi bilgin varmi acaba
Duyulurum Kuzeymiram nöbetçi eczaneyi bir arayıp sorsanız çok iyi olur şimdi ben bu durumda bir şey diyemem Çünkü muhtemelen kiloya göre veriliyor Benim oğlum 10,5 ya da 11 kiloydu
Ddddddd01 Kuzeymiram bende şimdi çocuklarıma kullanıyorum biri 5 biri 3 yaşında Yarım ölçek veriyorum bence siz yarimdan daha az verin bebeğiniz küçük çünkü
Kuzeymiram Duyulurum benim oglumda 10 kilo eczaneye sorunca doktor nasil yazdiysa o diyorlar bilmiyorumki napayim
yookkdahaneler Kuzeymiram bebeğim şuan 1 yaşında daha az önce içirdim dün dr yazdı yarım ölçek içiriyorum , üstüne şurup tanımam
Kuzeymiram yookkdahaneler iburamin zero 100mg 1mg 5ml süspansiyor yaziyor demi üstünde günde kaçkere veriyorsun peki bizimkinin ustunde gunde uckere bir olce yaziyor fazla geldi
yookkdahaneler Kuzeymiram evet cnm aynısı günde 1 ölçek veriyorum ama hastalığın durumuna göre değişebilir cnm bizimki hafif soğuk algınlığı
Kuzeymiram Ndrg-12 bir yasinda yarim olcek verdim insallah birsey olmaz nirmalde 1olcek diyor gunde uc kere