Bukii GULCE02 suan eninkixe düştü sukur 38 den yukari cikmiyor 37 bucuk filan oluo basinda nöbetteyim zaten 3 gundur uyumuordu uykusuzdum sabaha kadsr nasil dayancam bilmiorum😓
Arammik Bukii 4-5 saatte bir bir çay kaşığı verin dediler bize biz de bugün aşı olduk sabahtan beri başında bekliyorum inşallah atlatırlar bir an önce
Arammik Bukii çok şükür çıkmadı bu sefer ilk aşıda çıkmıştı tetikte bekledim bu sefer de çıkar diye ama olmadı 🙏🏻
NevannAnnesi Bukii 37 ' olunca hemen calpol verin 4 saat sonra tekrar verin ki faydasını görsün bebek