Bizimde o gün akşama doğru 38.5 gördük. Bekledik. Üzerini açtım, yavrum halsizlik, gözlerinden belliydi :(
Sonra ara ara ölçtüm hep. Düşmeye başlamıştı. 37.5 oldu sonra da indi çok şükür.
Ateşölçeriniz nasıl ? Koltuklarından ölçmüştüm ben, dijital olanla. Tabanca gibi olan varsa o yanıltıyor. 39 riskli ama
Çorabına limon sıkıp giydirin demişti arkadaşım. Ben düştüğü için yapmamıştım ama deneyebilirsiniz