Bebeeem benimki 5,5 aylık oldu çözemedim artık bıraktım nasıl isterse öyle emiyo. Gelişiminde sıkıntı yok ama gerçekten çok zor oluyo benim için. Dışarı çıkmaya korkuyorum insanların yanında emzirirken sürekli bi açıklama yapma gereği duyuyorum niyeyse 😬 gerçekten biberon kullanımına bağlı bi sorun bu normalde ama işte önden gelen süt çok hızlı olunca hep o hızı istiyolar 😓