Bebeğim 2 buçuk aylık. Son 1 aydır memede ağlıyor. Emiyor ilk başta sonra kendini geriye atıp ağlıyor. Sonra tekrar emiyor tekrar ağlıyor. Diğer memeye geçiriyorum onu da bir müddet emiyor sonra aynı şekil. Sütüm yetmiyor belki diye 30 cc kadar mama verdim ama mamayı da istemiyor gibi ve mamadan sonra daha çok ağlamaya başladı. Yaşayan var mı bu durumu 😔