simiyyy her yaşın zor geçen bir dönemi oluyor bence. 2 yaş zordu, 3 yaşta zor, eminim sonraki yaşlarda da zorlu dönemler olacak. Fakat bence şu anın kolaylığı da var. Çünkü iletişim daha da kuvvetlendi aramızda. Birbirimizi anlıyoruz, isteklerini dile getirebiliyor, anlayış görüp/gösterebiliyor. Bebek değil çocuk artık ve o da bireyliğini farkediyor. Bu anlamda işim cidden kolaylaştı. Yine de tabii ki ağladığı, isyan bayraklarını çektiği, tripkolik gibi takıldığı saatler/günler yaşıyoruz. Sabır zorlanıyor ama bi şekilde her şey halloluyor.😮💨