nazanay AfraZeynep Yok, biz 3. ayda yaptirdik ama daha ileriki aylarda da yaptirilabiliyormus. Doktor anlatmisti bir seyler de aklimdan cikmis. Siz doktorunuza sorun daha net bilgi icin.
denizcik Kızlaaar benim kafama takılan başka bir konu var. Doktorumuz rotayı 2 ve 4 veya 3 ve 5 de yaptırıyorum dedi. Benim önerim 2. Ayda olması mümkünse dedi. 4 eylülde 2. Ay aşıları var. Rotayı da o sırada yaptırsam mı yoksa 3. Ayda menenjitle mi yaptırsam bilemedim. Menenjit ağır geçiyo diyolar peki 2. Ay aşıları nasıl kızlar? Tecrübeliler bilgü verebilir mi??
nazanay denizcik 2. ay asilarinda biz bir sikinti yasamadik. Bu aralar rota ve menenjite yakalanan bebek cok duyuyorum. Bence en kisa zamanda yaptirin derim. 3. ayda zorunlu asi olmadigindan, rota ve menenjiti o zaman yaptirdik biz.
Myagz nazanay bu domuz jelatini nerden çıkıyor bilmiyorum geçen gün birisi soğur jelatini yazıyor o domuz jelatini demek diyor anlayamıyorum 😅
Murez Zhnce yaptırma zamanınıza göre dozajı değişiyor mesela 12 aydan önce yapıldığında 3 doz, sonra yapılırsa 2 doza düşüyor öyle hesaplamaları var doktorunuz yönlendiriyor onun için sizi.