NzlPyrz aynı olmasa da benzer şeyleri yaşadık herkes ya ayak ya da diş dedi doktorumuzda idrar ve kültür baktı enfeksiyon çıktı antibiyotik kullanarak atlattık . O ağlamaları insanın içini acıtıyor çare bulamadıkça üzülüyoruz ama çok şükür geçti çözümü sorunu inşallah bulursunuz