NzlPyrz geçici bir süreç, bugün ağlıyarak derdini anlatıyor, yarın konuşacak ve o şekilde anlatıp susmayacak. Robot değiller ki :)
Siz sakin kalmayı başarabilmelisiniz.
Yorgun olabilirsiniz, destek görmüyor olabilirsiniz, böyle bunaldığınız anlarda kendinize hemen bir nefeslik alan yaratın. Biraz balkona çıkın, cama çıkın, sakinleşin…
Başka çözüm yok çünkü.
Umarım kısa sürede dişlerini çıkarır ve hem bebeğiniz hem de sizin için bu sancılı süreç sonlanır. :)