Sevvaldal Merimexx pek sağlıklı gözükmüyor. Ya kimyasal gebelik yada dış gebelik olabilir. Tekrar kan verin. Kadın doğum doktorunuza gidin.
Rumeysaerva Merimexx eger saglıklı gebelikse zaten adet olursunuz iki güne bir kan verip takip etmek sizi bosu bosuna yıprtacak bence drunuzu dinleyin iki hafta sonra tekrar baktırın beta zaten sağlıksız ise o zamana kadar adet olursunuz
Merimexx Rumeysaerva haklısınız ama dış gebelik vs var ise beta çok fazla yukselmeden muayene edilmesi daha iyi oluyor oyuzden.
assd15 Merimexx hımm yalancı gebelik gibi bişeydir o zaman kendiliğinden düşebilir ama bence çok acele etmeyin
Merimexx yookkdahaneler bugün tekrar kan verebilirim ya oğlumda 720 ile öğrenmiştim 2 güne 1800 olmuştu
Egeasaf Merimexx 2 ay önce aynı şekilde benim de böyle oldu kimyasal gebelik geçirdim hiçbir işleme gerek kalmadan adet oldum zaten yine de siz takipte kalın
Egeasaf Merimexx 13. Gün geçmişti benim 14. Gün adet oldum ve kimyasal gebelikti rabbim kalbinizdeki ni versin
Birdunyabircennetannesi Merimexx Üzgünüm ama sağlıksız gebelik gibi duruyor 2 günde 2 katı artması gerekiyor 3 günde çok çok az artmış Rabbim hayırlısını nasip etsin inşallah gönlünüze göre versin
Kaymaklibiskuvi Merimexx iki katına katlayarak artar her gün o yüzden çok az artmış bi kaç gün sonra tekrar kan baktırırsanız netleşir
irezeyy Merimexx sizi üzmek istemem benim ilk gebeliğimdede beta artışı azdı iki günde ikiye katlaması gerekiyormuş sağlıksız dedi doktor sonrasında düşük yaptım😔