Merimexx doktorum ben işk öğrendiğimde 48 saat sonra x2 olması gerekiyor bu çıkan sonucun demişti sizinki biraz az çıkmış ama belkide geç döllenmedir, 2 gün sonra tekrar kan verin nerede olduğu fark etmez. Allah hakkınızda hayırlısı neyse onu nasip etsin inşaAllah canınızı sıkmayın ve kötü düşünmeyin, ne demişler kötü düşünme kötü olmasın diye … sonucu tekrar buraya yazın olurmu :)