Bende zamanında bu bataktaydım hiç Bi şey almasam evdeki kıyafetlerimi on yılda ancak eskitirim, bebeğim olunca 2 yıl ücretsiz izne ayrıldım bu süreçte kendime söz verdim kıyafet ayakkabı çanta detoksu yapıyorum 9 aydır bir kaç parça almışımdır kendime, her gün mutlaka Bi şey alırdım sanırım kurtuldum ben, detoksun her türlüsü güzel