ruveydaensar Çocuk nasıl isterse anne öyle davranıyor, anne öyle yapıyor diye çocul alışıyor kısmına katılmıyorum. Bebek ağlar ağlar susar deyip bırakalım mı.
Sorun bu işte. Çocuk ağlamadan emzik verdim
Çocuk ağlamadan kucağıma aldım gezdirdim sürekli. Bir kere karşı komşunun dikkatini çekmiş köyde. Anneme çağırdı ordan adam, yahu senin torun çok uslu bir bebeğe benziyor niye kucakta taşıyorsunuz yatırın az , bu kız hep kucakta taşıyor dedi. Çok haklı. Acaba sırtı mı ağrıyor yatınca acaba kalkmak istiyor mu diye hep kucağıma aldım. Ağlamıyordu çocuk