Happycat Merhaba anneler. Bebeğim özellikle gündüzleri kucağımda olmak kucakta uyumak istiyor. Çevremdekiler yanlış yapıyorsun kucağa alışır büyüse de kucak ister seni hiç bırakmaz diyorlar. Bebeğim geniz 1 aylık ve uzmanlar ilk 3 ay kucak temas önemli diyorlar. Ben hangi sese kulak vereyim şaşırdım. Yardım edin lütfen.
Bircaykoyicelim Happycat ilk 3 ay kucak temas önemli diyorlar. Bu sese kulak ver. Kucağa filan alışmaz. Bunların hepsi büyük saçmalık. İki çocuğumla da yapışık gezerdim. Kucağa filan alismadilar. Çevre herşeyi der duyma. Bebeğin bi daha bu kadar küçük olmiycak. Ben yapışık gezmeme rağmen keşke daha fazla alsaydim diyorum. Zaman çabuk geçiyor. Tadını çıkar. Bol bol al kucağına.
Hadianne Happycat canım evet kucak önemli bende bebeğimi kucaklıyorum seviyorum bazen kucağımda bile uyuyor ama kararında bütün gün kucağında gezerse sıkıntı benim arkadaşım öyle yaptı şuan çocuk babasinda bile durmuyor kız bırak işini yapmayı tuvalete gidemiyor sadece kucağımda uyuyor yatırdığı anda çığlık kıyamet kopuyor 🤷
Deletedmom_68 Happycat oho kucağımdan hiç ayırmadım. göğsümde uyudu 2 ay. şimdi 5,5 aylık oldu dönmek istiyor emeklemek istiyor. kucağımda direkt ağlamaya başlıyor. tutabildiğin kadar tut valla şimdi arada kucağımda uyuyunca çok hoşuma gidiyor benim de, özledim😂
MinnakvLiva Kendi kalbinin sesine Kucağımızda durmayacaksa niye doğuruyorum ya Saçmalıyor bu yaşlılar
Happycat MinnakvLiva ben de memnunum bu durumdan ama 3 aydan sonra işe başlayacağım o korkutuyor beni. Yoksa umursamazdım dediklerini.
Happycat Bircaykoyicelim Ay çok teşekkür ederim. Bir de örnek veriyorlar. Bir tanıdıkları kucağa alıştırmış şimdi çocuklar büyüdüklerinde bile anneden ayrışmıyormuş. Anne tuvalete bile gidemiyormuş falan 🥺 ilk çocuğum tecrübesizim o yüzden.
edanrr Bircaykoyicelim kız millet doğurduğu içinden çıkan bebeye de karışıyor bdndndjdjdj bunların kafasını kesecen toplayıp dnxnxnxnxn
Bircaykoyicelim Happycat Bir tanıdıkları kucağa alıştırmış şimdi çocuklar büyüdüklerinde bile anneden ayrışmıyormuş. Anne tuvalete bile gidemiyormuş 😂 İnanmayın. Bende sağlıkcıyım. Bebeğinle bol bol sarıl kucağında 😘
Happycat Hadianne Artık sadece bende değil aslında. İle başlayacağım için bakıcı tuttuk. Artık o da ilgilenecek. Bu zamana kadar annem vardı arada o alıyordu.
LilyaBn Happycat kucağa alışur diyenler bebeği kucağına almadığın için ağladığında ne yapman gerektiğibi söylüyorlarmı peki. Ağlayıp ağlayıp kendi kendine sussunmu el kadar bebek. Ey allahım ya gerçekten ağzı olan konuşuyor.
Happycat LilyaBn Ben de bunu diyorum. Ağlarken ne yapabilirim. Kucağımda uzun uyuyor yerine koyunca uyanıyor. Ben de kıyamıyorum kucağımda uyutuyorum.
Hadianne Happycat başkasına gidiyorsa sorun olmaz zaten sadece senin kokuna alisirsa o zaman kimsede durmaz o yüzden demiştim ☺️
Keremikoo Happycat 1 yasina kadar kucagim yuruyerek uyuttum. Bi yerden sonra kucagimiza gelecek diye bakiyoruz. Hepsi bir surec ve bol bol sarilip kucaginiza alin derim🌸
Quadera Keremikoo benim bebeğim 4 aylık bu şekilde uyutuyorum kollarım kopuyor. Sizin kollarınızı düşünemiyorum baya kaslısınızdır😄
Quadera Happycat ben yapışık geziyorum bebeğime. Dış sesleri hiç dinlemeyin sarılabildiğinşz kadar sarılın. Sanki kaç yaşına kadar sürekli kucakta duracaklar
Keremikoo Quadera evet guzel kol kası yaptim😂 olsun iyi ki de öyle yapmisim simdi kosup sarilip kaciyor herseye deger🌸♥️