Bebeğim fırınlanmış süt ürünlerine tepki göstermedi. Doktor tüketebileceğimi söyledi. Kek, poğaça tamam bunlar fırınlanmış içinde süt ürünü olan şeyler. Peki başka neler olabilir, ocakta kaynatılarak yapılan sütlü tatlılar, yoğurt terbiyeli çorbalar olabilir mi acaba?