Acu_ ak1905 aslında korkulacak bişe yok. Doktorumuz kuru öksürük olduğunu söylemişti. Bu yüzden buhar verdi. İyide geldi bi kaç güne düzeldi oğlum.
ak1905 Acu_ bı an evvel geçer insAllah ikisi beraber olunca çok zor oluyo balgam burun tikanikligi da var çok zor geciyo uc gün hastaneye gidicez buhar için evde de kendim yapıdan ventolin flixiar insAllah çabuk toparlanirlar
Acu_ ak1905 inşallah 🙏 çok geçmiş olsun. Bu arada yanlış doğru bilemem ama bebek viksi alıp göğsüne sürmüştüm ben. Ertesi günü hiç bişeyi kalmamıştı
Newmom555 Nersmom03 Merhaba benim kızım da 2 yaş aşısından sonra hastalandı sizin hangi aşıydı merak ettim. 🙏