ipekk05
Benim kızım oldu 7 aylıkken hem de havayı düzenli verin saatli, peditus öksürüğü artırıyor ,bizim doltorumuz 2 yaş altına önermiyor kesinlikle. Havayı yanı ventolini düzenli verirseniz 3 günde toparlıyor bizimki 3 günde geçti.Cok geçmiş olsun kuzucuğa şifalar versin insAllah Rabbım.